Eucerin Poklon Kupovine

Poklon kupovine

Prikaži više

REDOVNA RUTINA NEGE VIŠE NIJE DUŽNOST I OBAVEZA VEĆ UŽIVANJE

 

Priuštite sebi Eucerin anti-age negu uz upotrebu rolera od rozenkvarca

Priuštite sebi Eucerin® anti-age negu uz upotrebu rolera od rozenkvarca koji doprinosi efektima jedinstvenog Eucerin® holističkog dermo kozmetičkog pristupa i prija kako vašoj koži, tako i duhu i telu!

 

Kada kažemo trenutak za sebe, mnogi od nas pod tim podrazumevaju meditaciju, čitanje ili popodnevni odmor... Mnogo je varijacija na ovu temu. Ali, svima je zajedničko da trenutak za sebe prepoznaju u momentima kada se bave negom.

Taj momenat kada se pred ogledalom ili u miru svog doma posvećujemo nezi kože pripada samo nama i osim što doprinosi lepoti i zdravlju naše kože, podstiče dobro raspoloženje i podiže samopouzdanje, jer znamo da radimo nešto dobro za sebe.

Roler za masažu lica

Da bi ti trenuci bili baš to što želimo da budu, veoma je važno da u toku nege upotrebljavamo efikasne preparate koji odgovaraju potrebama naše kože i pružaju joj ono što joj je potrebno, ali i da postupak nege bude prijatan.

Upravo zato, poslednjih godina omiljeni aksesoar za negu lica mnogih dama postao je roler za masažu lica. Dizajniran tako da mišićima lica pruža realaksaciju i poboljšava cirkulaciju u koži obezbeđujući tako da brže upija preparate za negu, ovaj mali, skladni pribor za negu, posebno je atraktivan kada je sačinjen od rozenkvarca. Rozenkvarc je vrsta poludragog kamenja svetloroze i roze boje i predstavlja kamen ljubavi. Tokom vremena pripisivana mu je vrednost rubina. Istorija svedoči da su ovaj kamen žene držale ispod jastuka da bi sačuvale svoju lepotu. Pripisuju mu se i blagotvorna dejstva na samopouzdanje, duhovni mir i emocionalni život.

Eucerin efikasna nega koja prija i našoj koži i duhu

Efikasna nega, koja prija i našoj koži i duhu, čini Eucerin® jedinim brendom čiji preparati pružaju holistički dermo kozmetički pristup nezi kože. Zasnovani na formulacijama iza kojih stoji kombinacija medicinskog znanja, stručnosti za kožu i kozmetičke posvećenosti duge više od sto godina Eucerin® preparati dodatno ističu spoljašnju lepotu, ali i podstiču unutrašnju smirenost i samopouzdanje. U skladu sa tom filozofijom nege, sada u svim bolje snabdevenim apotekama uz kupovinu preparata iz četiri Eucerin® anti-age linije kao specijalan poklon očekuje vas roler od rozenkvarca.

U zavisnosti od potreba svoje kože, njenog tipa, ali i toga da li su najizraženiji znakovi starenja vaše kože bore, gubitak volumena, čvrstine, elastičnosti ili svežine, izaberite dnevne i noćne kreme, serume i antiride iz  Eucerin®Hyaluron-Filler, Eucerin®Hyaluron-Filler+Volume Lift, Eucerin®Hyaluron-Filler+Elasticity i Eucerin®Q10 ACTIVE linija, i priuštite sebi prijatne trenutke nege, sa dugotrajnim efektima koji će vašoj koži pružiti sve što joj je potrebno i doprineti vašem ličnom zadovoljstvu.

Moć dermatološke nege da menja život

AKO SE VAŠA KOŽA OSEĆA DOBRO, OSEĆATE SE I VI!

Veza između zadovoljstva sobom i zdravlja i lepote kože je nesumnjiva. Ako naša koža ima probleme, imamo ih i mi. Gruba, suva i ispucala koža, tamne fleke, akne, starenje …sve ove neželjene promene na koži direktno utiču na našu svakodnevicu i to kako doživljavamo sebe, a time i na opšti kvalitet našeg života.

„Iako sam se zbog posla često šminkala, nikada nisam imala posebne probleme sa kožom. Ali, nakon trudnoće sam se suočila sa problemom tamnih fleka koje su nastale kao posledica izlaganja suncu. Hiperpigmentacije su najpre bile sitne, jedva primetne, a vremenom su rasle i širile se. To je počelo da mi smeta i da utiče na moje samopouzdanje,“ kaže Aida Alilović-Jokanović,TV voditeljka i kreator modnog brenda Wholly wear i dodaje: „Na preporuku dermatologa i mnogih prijateljica počela sam da koristim Eucerin® Anti-Pigment liniju. Nakon dve nedelje uočila sam fenomenalne rezultate, koji su bili sve očigledniji. Konačno sam ponovo mogla da iz kuće izađem nenašminkana i da se dobro osećam.“

Deleći svoje uverenje o moći nege da promeni život, Aida želi da pomogne mnogobrojnim ženama koje se bore sa problemom hiperpigmentacija. Iz istih motiva, da drugima pomognu da prevaziđu nesigurnost, stid, tugu, stres, pa čak i usamljenost izazvanu problemima kože, svoje iskustvo sa problemima kože i načinima na koji su ih prevazišli, povodom obeležavanja 120 godina brenda Eucerin®, podelili su i drugi korisnici.

“Obožavam trijatlon, ali skoro da sam odustala od tog sporta već na prvom takmičenju. Dobila sam toliko plikova na stopalima da su poslednjih pet kilometara trke bili noćna mora. Sada ni na trening ne idem bez Aqaphora. Zahvaljujući njemu ne samo da ne osećam bol. nego se osećam sigurno zato što znam da je moja koža zbrinuta,” opisuje svoje iskustvo 41-godišnja Karina.

“Kada iz porodilišta  kući donesete zdravo dete to je velika radost. Ne slutite da sve to može da padne u vodu zbog neprospavanih noći i nemoći da pomognete svom detetu. Džonatan se nalazio u začaranom krugu atopijskog dermatitisa, koža ga je svrbela, neprestano se češao, a zbog toga su nastajale rane koje su ga bolele,“ kaže 29-godišnja Anđelika, majka 11-mesečnog dečaka i s olakšanjem priznaje da zahvaljujući Eucerin®AtopiControl preparatima ponovo može da uživa u tome što je mama.

“Ne plašim se da budem ono što jesam, ali kada je starenje u pitanju, želela sam da budem mlađa verzija sebe. Zato sam probala čak i botoks,” objašnjava izazove svojih zrelih godina tokom kojih je imala negativna iskustva sa botoksom 53-godišnja Sara i dodaje: “Definitivno ga više neću koristiti. Zahvaljujući serumu sa hijaluronskom kiselinom sada ponovo mogu da ličim na sebe.” .

Aida, Karina, Anđelika i Sara samo su četiri dame među milionima ljudi širom sveta koji potvrđuju da im je pronalaženje odgovarajuće nege promenilo život. Pri izboru pravog preparata one su se vodile preporukom dermatologa, farmaceuta i prijatelja, ali i činjenicim da se radi o brendu sa dugom tradicijom i inovacijama koje su pokretale i pokreću promene u celoj kozmetičkoj industriji.

TRADICIJA&INOVACIJE

Saradnja dermatologa i farmaceuta u pronalaženju najefikasnijih formulacija za negu kože ugrađena je u same temelje kompanije Beiersdorf, koja stoji iza brenda Eucerin®. Kompaniju je 1882.godine osnovao apotekar Pol Bajersdorf (Paul C. Beiersdorf) iz Hambruga, a najbližih saradnik bio mu je profesor Una (prof.Paul Gerson Unna), začetnik moderne dermatologije, poznat po objašnjenju zaštitne funkcije kože kao njene najznačanije uloge.

Kompanija Beiersdorf napravila je svojevremenu medicinsku revoluciju na početku XX veka otkrićem Eucerit podloge. Otkriće ove tehnološke baze na kojoj su se razvijale prve stabilne emulzije vode u ulju, omogućilo je razvoj kozmetičke industrije onakve kakvu je poznajemo danas.

Formulacije mnogih linija Eucerin® preparata koje sada doživljavamo tradicionalnim došle su iz Eucerin® laboratorija, kasnije Istraživačkog centra, kao velike inovacije na polju nege kože. Među njima su pH5 linija, zasnovana na pH5 masti, prvom preparatu koji zahvaljujući citratnim puferima garantuje očuvanje i obnovu zaštitnog kiselog sloja kože, i UreaRepair linija sa aktivnom komponentom uree, koja se i sada smatra zlatnim standardom u nezi suve kože.

Veliki korak dalje za celu dermokozmetičku industriju i njen ulazak u oblast antige nege, Eucerin® pravi 2006.godine formulacijom Eucerin®Hyaluron-Filler krema za dnevnu i noćnu negu. Ova formulacija koja sadrži kombinaciju hijaluronske kiseline dugog i kratkog lanca i saponine koji stimulišu prirodne mehanizme kože da proizvodi hijaluron, i danas je jedinstvena u celoj kozmetičkoj industriji.

Sledeća velika Eucerin® inovacija dolazi već 2018.godine sa Anti-pigment linijom. U osnovi formulacije ove linije nalazi se Eucerin® patentirani Thiamidol®, aktivna supstanca koja se nakon desetogodišnjeg istraživanja i testiranja 50.000 supstanci u Eucerin®istraživačkom centru pokazala kao najefikasnija u ublažavanju hiperpigmentacija i sprečavanju njihovog ponovnog nastanka.

Osim saradnje sa dermatolozima i farmaceutima i kliničkih ispitivanja svih svojih preparata, tokom 120 godina tradicije i inovacija, Eucerin® veliku pažnju posvećuje mišljenju korisnika, budućih i onih koji to već jesu. U fokusu tih ispitivanja je pitanje podnošljivosti preparata na koži i prijatnosti za upotrebu ali, kao jedno od najvažnijih postavlja se pitanje vidljivost efekata preparata koje ispitanici uočavaju na svojoj koži nakon redovne upotrebe. Cilj ovih ispitivanja je da se upravo od korisnika dobije potvrda da su poboljšanje i promena kvaliteta njihove kože očigledni i da su doprineli da se njihov život promeni na bolje.

 

 

Pronađite najbližu Eucerin Partner apoteku